Projekt : Mer än tusen ord

361:365 Endast tomten är vaken

Posted in 50 mm, Canon EOS 5d Mark II, Färg, Fest, Foto, Ljus, Trelleborg, Vinter by Stina on 27 december 2009

Jag måste säga att julstämningen hålls vid liv av de fina dekorationerna på gatan där mamma och pappa bor. Igår använde jag stativ, idag blev det på frihand med högt iso och stor bländaröppning. Snyggt var och och på sitt sätt. Föresten. Jag kan inte fatta att det bara är fem dar kvar av mitt projekt :-0.

I must say that the Christmas spirit is kept alive by the decorations on the street where my parents live. Yesterday I used a tripod, today I used hight iso, big aperture. Both methods work.

Theme: Chistmas Spirit

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tammy McChesney said, on 28 december 2009 at 2:40

    I love the soft blur, it gives this image a nice and dreamy effect! Beautiful!

    I hope you are planning on joining us in our virtual photowalk next year! 😉

  2. Hi said, on 07 oktober 2010 at 8:24

    snyggt, får jag fråga vad du använder för kamera samt vilken objektiv, snälla svara

  3. Stina said, on 07 oktober 2010 at 19:22

    Canon 5d mark II, troligen 50 mm 1.4.


Kommentera

