Projekt : Mer än tusen ord

330:365 Fleurs et feuilles mortes

Posted in 85 mm, Blixt, Blommor, Bokeh, Canon EOS 5d Mark II, Färg, Foto, Njutning by Stina on 26 november 2009

En av de första bilderna med nya ljuva 85 mm f 1.8. Jag är redan såld!

One of my first shots with the new gorgeous 85 mm f 1.8, that I got today. I’m happy!

Theme: withered

7 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tammy McChesney said, on 27 november 2009 at 1:57

    I would be happy too, so beautiful and live the light shadows!

  2. Annika said, on 27 november 2009 at 8:30

    Najs med den nya gluggen. Det ser nästan obehagligt skarpt ut 🙂

    Men jag vet inte om det kanske beror på din skärm, men man ser att du varit och suddat på bakgrunden. Ser så ut både på min hemmaskärm och min jobbskärm.

  3. Helena said, on 27 november 2009 at 8:35

    Riktigt snygg skärpa och focus.
    Så Tomten har redan varit hos dej 🙂 Du har varit snäll Stina, det vet jag 😉

  4. highoniso said, on 27 november 2009 at 20:52

    de är rätt! 85an in och släng 50ian 😉

  5. Håkan said, on 27 november 2009 at 21:45

    Grattis till 85:an. Den är underbar.

    http://www.dahlstroms.com/2009/11/american-eagle/

  6. Adrian said, on 30 november 2009 at 6:24

    jag tappade nästanb Har själv haft 85:an till en 500D nu i några dagar, helt underbar. jag tappade nästan hakan i butiken när jag testade det, jämfört med mitt plastiga 50mm 1.8 är det bättre på alla sätt.
    Jag gillar speciellt den snabba Autofukusen och USM motorn, dock är linsen svår att använda innomhus med 1.6 crop men den är riktigt rolig utomhus.

    Och sedan det viktigaste 85mm f/1.8 USM ser riktigt snyggt ut på kameran 🙂

  7. Stina said, on 02 december 2009 at 16:25

    Jag håller helt med dig Adrian!


Kommentera

