Projekt : Mer än tusen ord

326:365 Skräp

Posted in 100 mm, 365foton2009, Blommor, Canon EOS 5d Mark II, Färg, Foto by Stina on 23 november 2009

Fick en idé att stydiobelysa skräp som jag hittar. Sen kom jag på att jag har väldigt svårt att kasta bort blommor, så det får det bli. Här en rest av en bukett, som jag inte förmått mig slänga.

My first idea was to shoot trash in studio lightning. Then I though of the fact that I always have a hard time throwing out flowers, even when the are withered.

Theme: withered

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tammy McChesney said, on 24 november 2009 at 15:32

    So elegant and beautiful, a definite winner in my book!

  2. Jessica S. said, on 24 november 2009 at 15:49

    This is beautiful, I love the soft colors and the slightly desaturated look.

  3. Helena Kulle said, on 25 november 2009 at 9:30

    Det var en fin rest och ett vackert foto.


Kommentera

