Projekt : Mer än tusen ord

324:365 Mina nya blommor, min katt och jag

Självporträttsfantasin börjar tryta igen. Om nån läser detta och vill bli fotograferad är det bara att höra av sig!

Jag har dock lagt ut en del som kommit till under veckan på Flickr i svartvitt också.

I think I’m starting to come to an end of ideas when it comes to self portraits. We’ll see. I’ve added some B&W work from this week on Flickr, as well.

Current theme: Portrait lightning

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anneli said, on 21 november 2009 at 2:02

    Fantastiskt självporträtt! Otroligt utlämnande! Jag är imponerad och dessutom helt övertygad om att fantasin kommer triggas snart igen! :O))

    ha en fin helg!

  2. Tammy McChesney said, on 21 november 2009 at 19:28

    Love how the flowers match your robe, another great self portrait!


Kommentera

