Projekt : Mer än tusen ord

323:365 Fortrarande trött och dessutom osminkad

Jag är precis så trött som jag ser ut. Nu ska jag gå och lägga mig.

I’m even more tired then I look. Now it’s bedtime.

Theme: portrait lightning

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tammy McChesney said, on 20 november 2009 at 1:13

    Nighty night! Hate to tell you, you look beautiful! 🙂

  2. Helena Kulle said, on 20 november 2009 at 11:07

    Trött och osminkad, skit samma, jättefin bild på dej tycker jag.
    Tack för dina tankar till oss, det värmer.
    Ha en jättefin helg.

    KRAM
    /Helena


Kommentera

