Projekt : Mer än tusen ord

314:365 Telefonplan

Telefonplan nattbild

Stillsamma Telefonplan. Bilden är tagen precis när jag kommer ut efter en mycket inspirerande lektion på min fotokurs som jag går nu. Jag ville fånga den ödsliga stämningen och det konstgjorda ljuset, som förstärker den känslan. Bilden är tagen med kameran på ett Gorilla-pod, placerad på en soptunna.

Telefonplan, a bit outside central Stockholm. The picture is taken right after a very inspiring photo training session. I wanted to catch the desertedness of the place, and the artificial light.

Current theme: Lights in the darkness

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Johan Hagström said, on 11 november 2009 at 14:16

    Schyst bild!
    Har kollat lite på bilderna i din blogg och tycker du tar riktigt fina bilder.
    Lycka till med de sista 52 dagarna.
    /Johan

  2. tmcchesney said, on 11 november 2009 at 14:39

    Love the blue tint of the lighting, just beautiful!

  3. Peter said, on 15 november 2009 at 19:50

    Nu har jag också en Gorillapod, en bra investering tycker jag. Det är ju inte alltid man vill eller kan släpa med sig stora stativet.

    Det är f.ö. underbart att beskåda dina fina kvällsbilder 🙂


Kommentera

