Projekt : Mer än tusen ord

298:365 Kattdiptyk

Posted in 365foton2009, 50 mm, Aktivitet, Canon EOS 5d Mark II, Djur, Hemma, Katt, Porträtt by Stina on 26 oktober 2009

Mazarin & Loranga diptyk

Leka gillar killarna, förevigt kattungar.

They love to play these grown up kittens.

Current theme: cats

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. tmcchesney said, on 27 oktober 2009 at 1:30

    OMG, how cute are those! Love the one of the kitty standing straight up! Too funny!

  2. Helena said, on 27 oktober 2009 at 10:16

    Så söta, värsta Yogapasset ju.
    Själv har jag en riktigt lat drull, vill aldrig leka, sov bara hela tiden och överallt. Han har en hel korg av leksaker, men är totalt ointresserad :))

  3. Anneli said, on 29 oktober 2009 at 1:30

    jag blir nästan lite arg på mig själv när jag inser att jag är här alltför sällan och hälsar på! För denna kisse är bedårande söt och du visar så fina bilder av honom! Är det två olika på bilderna? I såna fall de! ;O)

    kommer tillbaka igen..lovar! :O))


Kommentera

