Projekt : Mer än tusen ord

288:365 Paraplymannen

St Eriksgatan bokeh

Shot with Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50 mm f/1.4 @ f/1.4, sp 1/50, iso 1600.

Jag gillar mitt nuvarande tema jättemycket, men märker att det lätt rätt lika upplägg. Det är väl helt enkelt bara att komma på nåt nytt. Föresten tänkte jag skriva några rader om foto i regn på http://www.merantusenord.se. Jag har nämligen gjort en liten iaktagelse som jag tänkte dela med mig.

Umbrella man… I like my current theme, but I’ve noticed that I tend to repeat the framing over and over. Time for a new theme soon.

Current theme: atumn bokeh

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. rob.dames said, on 25 oktober 2009 at 23:28

    I think this is beautiful. I can’t see the repetition of framing in your work but you know best.


Kommentera

