Projekt : Mer än tusen ord

264:365 Lek med ljus

Spöke

Shot with Canon Eos 5 d Mark II + Canon EF 20 f 2.8 at f/22, sp B, iso 200

Sista som går att klämma ut av 100 steg, tror jag. Last pic in the series of 100 steps.

Current theme: 100 steps


6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. tmcchesney said, on 23 september 2009 at 0:45

    Creative, unique, and awesome, I will miss this series!! 🙂

  2. Anders said, on 23 september 2009 at 6:09

    Hej Stina!

    Mycket snyggt avslut på en fin serie bilder som jag verkligen tyckt om att följa. Gillar bländaren här som ger en härlig stjärneffekt runt ljusen pga diffussion, eller har du tom använt ett filter för detta kanske?

    I vilket fall är det väldigt snyggt exponerat och jag tycker mycket om ”spöket” också. Bravo!

    Jag har en liten fråga till dig om du skulle vara intresserad att delta i ett projekt jag startat och skriva någon artikel eller så för http://fotonen.se/ vid tillfälle? Vad du skriver om är helt upp till dig det skall bara vara något fotorelaterat men ämne väljer du själv. Maila mig för mer info om du vill.

  3. Helena Kulle said, on 23 september 2009 at 8:52

    Cooool bild!
    Blir alldeles snurrig, då lägger ut så många snygga bilder hela tiden överallt, vet inte vart jag varit 🙂
    Jösses du är så produktiv MÄNNISKA!!!
    Och väldigt inspirerande, tack!

    /Helena

  4. Rob.Dames said, on 23 september 2009 at 13:58

    Lovely picture. Interesting technique – lovely bild. Intressant teknik

  5. tmcchesney said, on 23 september 2009 at 21:22

    thanks for the advise about the stars – I didn’t know that, can hardly wait to play!! 🙂

  6. Camilla said, on 28 oktober 2009 at 15:45

    Tjusigt!


Kommentera

