Projekt : Mer än tusen ord

262:365 Jag gillar inte motorcyklar

Blänkande motorcyklar framför garage

Shot with Canon Eos 5 d Mark II + Canon EF 50 mm f 1.4 at f 1.8, sp 1/500, iso 200

Eller rättare, jag gillar inte det outhärdliga oljud mc-förare utsätter mig för dag (och natt) ut och dag in utanför mitt fönster. Men de är vackra att se på. Det måste jag erkänna.

I abhor the way some motorcycle drivers ride their bikes, the deafening noise they make me listen to day and night in and out. But I do think they are nice to look at.

Current theme: 100 steps

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. tmcchesney said, on 20 september 2009 at 22:32

    Very cool processing on these very cool bikes! Nice.

  2. Kjell-Åke Råd said, on 22 september 2009 at 8:08

    Det är inte motorcyklarna det är fel på som regel, det är de som i total avsaknad av vett och sans som kör och som med all tydlighet visar att de inte är mogna att ens köra moped det är fel på.
    Hälsningar från oss i Skåne.


Kommentera

