Projekt : Mer än tusen ord

255:365 Rosa

Posted in 24-70 mm, 365foton2009, Blixt, Blixt, Canon EOS 5d Mark II, Foto, Höst, Hemma, Leda, Ljus, Självporträtt, Tema by Stina on 13 september 2009

dyptik-self

Exif bild 1: Canon Eos 5 d Mark II + Canon EF L 24-70 mm f 2.8 at fl: 63 mm, a: f 2,8, sp 1/60, iso 800.
Ljus: Blixt Canon 430 EX manuell 1/32, kamera vänster, genom transparant paraply.

Idag kändes det som jag kommit så lång jag kan komma med mina light@home-idéer, i alla fall så länge jag bara har tillgång till en enda blixt. Å andra sidan har jag inte jättemånga bilder av mig själv med kamera, så varför inte.

I starting to feel I’ve used up most of my idéas for this theme…

Current theme: light @home

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. tmcchesney said, on 16 september 2009 at 23:05

    Love how soft your window shot is – reminiscing…


Kommentera

