Projekt : Mer än tusen ord

251:365 Jag idag

Posted in 365foton2009, 50 mm, Blixt, Blixt, Canon EOS 5d Mark II, eos5dm2, Färg, Foto, Höst, Hornstull, Ljus, Stockholm, SvartVitt by Stina on 09 september 2009

Självporträtt

Exif: Canon Eos 5 d Mark II + Canon EF 50 mm f 1.4 at fl: 50 mm, a: f 5, e 1/200, iso 400.
Ljus: Blixt kamera höger, med krukväxt som ”cookie”, manuell 1/32, upplättningsskärm kamera vänster.

Hösten har inte alls börjat som jag tänkt mig. Fick lov att ta en time out på några veckor. Nu är jag tillbaka igen, men bilden säger ganska mycket om hur jag känner mig emellanåt.

Trots att det varit några ruttna veckor, så har jag lyckats bilder varje dag. Vissa är både tråkiga och fula, men regler är regler, eller hur? Den här gången väljer jag därför att börja uppdatera från idag och gå bakåt. Så får ni välja hur långt bak ni vill kolla.

Vad gäller tema, så har jag den senaste veckan styrt över till att jobba med ljus och ljussättning. Temat är @home.
I’m back after a couple of not so great weeks when time out was the only alternative. Things are getting better, slowly, but this photo pretty much sums it up. I will be updating from today and back this time. I do have images from each day of the weeks past, but some might not be worth looking at. However, rules are rules, and you choose!

Current theme: light @home.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. tmcchesney said, on 10 september 2009 at 0:41

    wonderful self portrait – it really conveys your mood! Love the lighting!!!

  2. mandalaya said, on 10 september 2009 at 12:09

    naket och ärligt.


Kommentera

