Projekt : Mer än tusen ord

249:365 Bloggfunderingar

Självporträtt på sängen, i sovrummet.

Exif: Canon Eos 5 d Mark II + Canon EF L 24-70 mm f 2.8 at fl: 45  mm, a: f 2.8, e 1/200, iso 400.
Ljus: Blixt Canon 430 EX manuell 1/32. Kamera vänster, snett uppifrån, genom transparant paraply. Från kamera höger ljus från fönster.



Jag har köpt en anteckningsbok som jag skriver ner mina idéer om blogginlägg till Mer än tusen ord, och ljussättningar och annat till den här bloggen. Här sitter jag på sängen i sovrummet och funderar.

I got myself a paper notebook, where I put down my ideas for blog entries and photos.

Current theme: light @home.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. tmcchesney said, on 11 september 2009 at 2:51

    Love the soft feel of this portrait (love your bedroom walls too)! 🙂 Another creative take on the theme!!

  2. SebbeSula said, on 11 september 2009 at 6:32

    Otroligt fint ljus i den här bilden! Me like!

  3. Annika said, on 11 september 2009 at 7:40

    Oj, vilka gröna ögon du har..! Låter bra det där med anteckningsboken. Jag kör något liknande men i mailen, den har jag ju faktiskt alltid med mig 🙂


Kommentera

