Projekt : Mer än tusen ord

179:365 Cool cat II

Posted in 365foton2009, Djur, eos5dm2, Färg, Foto, Katt, Ljus, Ljussättning, Tema by Stina on 28 juli 2009

Lite för kraftigt och skarpt blixtljus för min smak. Det understryker dock katten Lorangas utryck ganska bra.

Loranga

Not the most interesting light, a bit to harch for my taste.

Theme of the week: using flash as a light source

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. tmcchesney said, on 07 juli 2009 at 0:39

    This just screams ”Kitty Attitude”!! Picture perfect!

  2. Helena Kulle said, on 07 juli 2009 at 7:12

    Härlig bild. Tycker kissen ser lite besvärad ut, aningen ”killerblick” 🙂
    Men en jättefin bild och en fin katt…

  3. Stina said, on 07 juli 2009 at 8:58

    Ha ha, jag letade efter det uttrycket. Han var lite trött på mig, det var han. Men satt ändå snällt kvar. Båda mina katter är föresten linslusar, i motsats till min svärmors katt som drar som en avlöning så fort man riktar kameran mot honom. 🙂


Kommentera

