Projekt : Mer än tusen ord

187:365 Detaljer i diptyk

Posted in 365foton2009, Diptyk, Hemma, Ljussättning, Tema by Stina on 06 juli 2009

Jag och min man bor i en vacker lägenhet, om jag själv får säga… Det är inte helt enkel att fånga på ett intressant sätt på bild, dock. Jag fokuserade därför på några detaljer som jag gillar, et voila.

dyptik-ittalavas-badrum

Details in diptych: Me and my husband live in a beautiful flat, if I may say. Most pictures of it, however, turn out rather dull, so I decided to focus on a couple of details that I like a lot.

Theme of the week: making the beautiful interesting

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. tmcchesney said, on 10 juli 2009 at 3:56

    Both of these are great images, my eyes are really drawn to the second pic of the candle against that tile – love the contrast there!

  2. Helena said, on 10 juli 2009 at 9:08

    Fina bilder, skulle nästan ana att du och jag har samma inredningsstil, själv har jag lite indiskt/marockanskt. Kan det vara så att ni också har det?

  3. Stina said, on 10 juli 2009 at 10:06

    Njae, nu när du säger det så är de inte så representativa. Vi har nog inte så mycket till stil… Men jag gillar indiskt/marokanskt mycket.

  4. […] återstår hemma, jo badrummet. Jag gillar det fina golvet, så det använder jag som bakgrund. Det blev ett gäng bilder vid det här tillfället, och några […]


Kommentera

