Projekt : Mer än tusen ord

186:365 Det vackraste jag vet…

Posted in 365foton2009, eos5dm2, Färg, Foto, Hemma by Stina on 05 juli 2009

i prylväg, bör tilläggas, är min Macbook, som jag just nu har i knät.

macbook-w700-IMG_4120

One of the most beautiful things I know is my MacBook.

Theme of the week: making the beautiful interesting

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. tmcchesney said, on 09 juli 2009 at 2:27

    Love what you did to this image – so dream like! I couldn’t live w/out my macbook!!

  2. Helena Kulle said, on 09 juli 2009 at 8:57

    Köpte en Mac för ett tag sen och måste säga, KÄRLEK. Fattar inte hur jag kunde sitta och sega vid en pc så länge. Jösses vad många bloggar du har människa, har fullt sjå att hålla reda på alla. Du är verkligen ambitiös. Fin bild på macen förresten 🙂

  3. Stina said, on 09 juli 2009 at 9:14

    Tammy: Thank you! I sure agree! It’s a beautiful machine, it goes everywhere with me, or I get restless.

    Helena: jag hade macar för 15 år sen, när jag pluggade, gick över till Pc, och har nu bytt tillbaka igen. Det har gjort underverk för min sinnesstämning. Jag kan få tokspel på prylar som inte funkar. Inte för att macen är perfekt, men den är oftast vänlig, och så är den vacker.

    De är egentligen bara den här och ”moderbloggen” som jag underhåller. Sen har jag nåra bloggar som är mer webbplatser för bröllop och så som jag plåtat, men de gör jag inget med.


Kommentera

