Projekt : Mer än tusen ord

184:365 Jordgubbar

Posted in 365foton2009, eos5dm2, Sommar, SvartVitt, Tema by Stina on 03 juli 2009

Vackra bär i vacker skål. Sommar i svartvitt.

Bär

Strawberrys: Beautiful berries in a beautiful bowl.

Theme of the week: making the beautiful interesting.

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. tmcchesney said, on 07 juli 2009 at 0:44

    Wonderful contrast in this black and white – very cool!!

  2. Helena Kulle said, on 07 juli 2009 at 7:15

    Underbar svartvit bild. Perfekt balans med svärtan. Ser riktigt snyggt ut, en 5 poängare, på en 5-skala då såklart!

  3. Stina said, on 07 juli 2009 at 8:59

    Tackar och bugar för det fina betyget!

  4. Helena Kulle said, on 07 juli 2009 at 9:32

    Hej igen…:)

    Tack snälla du för din kommentar hos mej, så glad jag blev 🙂
    Har blivit inspirerad av dej och dina bilder faktiskt. Dina toner och färger du har i dina bilder. Du är grymt duktig på redigering tycker jag.

  5. Stina said, on 07 juli 2009 at 9:37

    Tack igen! Det värmer extra mycket det du säger för jag är inne i en väldigt sökande period, där jag känner mig osäker på det mesta, särskilt på färtoner och så. Jag har föresten gått den där utbildningen på Högskolan i Jönköping som Mattias från Moderskeppet håller i. Om du inte redan känner till den, så är det ett riktigt bra tips.

  6. Helena Kulle said, on 07 juli 2009 at 9:44

    Du behöver inte vara osäker på dina bilder iaf.
    Aha, har varit inne på hemsidan och kikat lite innan. Han är väldigt duktig.


Kommentera

