Projekt : Mer än tusen ord

181:365 Bizarrt?

Posted in 365foton2009, Familj, Färg, Foto, Hemma, Ljussättning, Sommar, Tema by Stina on 30 juni 2009

Veckans tema till ära, så har jag äntligen skaffat mig radioutlösare till min blixt. Den här bilden är ett av mina första experiment. Inspirerad av en bok jag läst satte jag blixten på utsidan av fönstret, och fick detta märkliga resultat. Jag får helt enkelt jobba vidare på det här.

Bizarrt

Bizar: my first experiment with radio triggered flash. The flash is outside, on the other side of the window. I’m going to work on this…

Theme of the week: using flash as a light source

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Annika said, on 06 juli 2009 at 21:08

    Coolt ju. Ser verkligen ut som vanligt solljus.

  2. tmcchesney said, on 07 juli 2009 at 0:41

    Definitely an unique effect! Very cool – love the light and dark contrast!


Kommentera

