Projekt : Mer än tusen ord

164:365 Satsinstruktör

Posted in 365foton2009, Färg, Foto, Sats, Självporträtt by Stina on 13 juni 2009

Jag är inte bara bloggare och kattägare, jag är också Cykelinstruktör på Sats, om nu nån missat det. Längst bak i spegeln syns jag, bakom alla tomma cyklar. En av de där bilderna som var bättre i planeringsstadiet än vad de faktiskt blev, även fast jag är inramad mot den oranga bakgrunden.

Jag har funderat på att fotografera min klass, men har nog kommit till slutsatsen att antingen plåtar man eller så kör man klass. Annars blir inget av det bra.

Cykelsal

I‘m not only a blogger and cat lover, but also a bike instruktor. I must say this was better in my mind then it turned out, however framied I might be against that orange background.

Theme of the week: framed

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. tmcchesney said, on 15 juni 2009 at 23:58

    Very cool composition – love this, a really creative shot!


Kommentera

