Projekt : Mer än tusen ord

149:365 Filuren Peter

Posted in 365foton2009, Diptyk, eos5dm2, Foto, Hornstull, Porträtt by Stina on 29 maj 2009

Det har varit alldeles för fint väder i helgen för att sitta framför datorn. Kameran hade jag dock med mig, såklart – hur ska annars dagens bild komma till? Tur var det, för sen eftermiddag hade jag turen att springa på Peter och Bea på Judith och Bertil, på Söder. Peter ser precis så finurlig ut som bara Peter kan.

Just ja, den här veckan blir det tema porträtt. 

Peter

 

Peter!

Theme of the week: portrait.

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. bea said, on 01 juni 2009 at 21:51

    Va?
    det där gillas inte. alls 😦

  2. Stina said, on 01 juni 2009 at 21:52

    Men hallå, ni är ju hur fina som helst, ju. Vad är det du inte gillar?

  3. bea said, on 03 juni 2009 at 10:29

    hallå jag är sjuk och osminkad. kan du snälla ta bort.

  4. Stina said, on 03 juni 2009 at 11:51

    Jag tycker du är galet söt, men klart jag tar bort om du känner så!!!


Kommentera

