Projekt : Mer än tusen ord

125:365 Färgstarkt

Posted in 365foton2009, Diptyk, eos5dm2, Färg, Hornstull, Långholmen by Stina on 05 maj 2009

Inkonsekvent som jag är uppskattar jag den här typen av klotter, inte för vad det står, men för att det är en välbehövlig färklick mitt i allt grått.

Kan man inte få den ena utan den andra? Å andra sidan, forfarande helst inte hemma. Inte bara inkonsekvent utan dubbelmoralisk också…

Långholmen montage

Theme: writing on the wall

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. tmcchesney said, on 08 maj 2009 at 0:14

    The color alone makes me happy!

  2. Barbro said, on 08 maj 2009 at 8:52

    jo, klotter är klotter. Graffiti kan bli konst om spraymålaren är duktig. Lunds järnvägsstation har bra graffiti att erbjuda. med hälsning barbro

  3. Stina said, on 08 maj 2009 at 9:50

    Lite så kännner jag också. Nästa gång jag är i Lund ska jag kolla in Lunds järnvägsstation!

  4. Barbro said, on 08 maj 2009 at 10:48

    ja gör det. det finaste graffitin ligger bakom järnvägsstationen. om jag åker tåget mot Malmö t.ex. syns klottret från fönstret.


Kommentera

