Projekt : Mer än tusen ord

100:365 Se upp…

Posted in 365foton2009, eos5dm2, New York, Resa, Stads- & gatufoto, Street by Stina on 10 april 2009

Det hundrade inlägget firas förstås med New York-bild, så klart.

Första gången jag kom till New York slog det mig att stan inte hade nåt tak, vilket jag liksom hade en bild av att den hade. Förmodligen ettt intryck från alla de filmer och serier som utspelar sig i stan. När jag är där tittar jag jämt upp, och fascineras (som alla andra) av de märkligt höga byggnaderna.

Molnig fasad

In New York, I cannot help myself, I keep looking up, not beeing able to get enough of the magnificent buildings.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Julie McLeod said, on 22 april 2009 at 19:19

    WOW! I’m glad you were looking up for this one! This is a FANTASTIC shot!

  2. Barbro said, on 08 maj 2009 at 19:19

    Det känns ganska högt ‘ler’ fantastiskt läckert. Tänk alla speglingar i byggnaderna, jag som är så förtjust i det. skoj att se bilderna.


Kommentera

