Projekt : Mer än tusen ord

88:365 Hemma

Posted in 365foton2009, Canon EOS 5d Mark II, eos5dm2, Foto, Hemma, SvartVitt by Stina on 29 mars 2009

Sista dan med temat för veckan. Eftersom det känts svårt är det uppenbarligen nåt jag behöver öva på. Men i morgon är det ny vecka och nytt tema. Äntligen.

Köket

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. luckypunk said, on 30 mars 2009 at 21:20

    Jag tyckte om din vecka. beundrar ig som sätter så tydliga mål och fortsätter umana dig själv…

  2. Stina said, on 30 mars 2009 at 21:24

    Vad glad jag blir, jag tycker själv det mesta blir crap och meningslöst just nu. Så är det ju ofta när man försöker utvecklas och rycker och trycker. Jag är så himla otålig… Men jag vet att det kommer så småningom. Hoppas jag…

  3. Julie McLeod said, on 31 mars 2009 at 17:58

    I love this black & white. The tilt adds a lot of interest and I’m wondering what is in the other room where the light shines so brightly.

  4. Debra said, on 31 mars 2009 at 21:26

    Really like this; great contrast and I agree with Julie that the angle adds a lot of interest to the image.


Kommentera

