Projekt : Mer än tusen ord

83:365 Vägen hem

Posted in 365foton2009, Canon EOS 5d Mark II, Kungsholmen, Vinter by Stina on 24 mars 2009

Jag fortsätter facineras av ljuset och vyerna på min nya väg hem från jobbet. Tema den här veckan: historieberättande bländare. Vilken historia berättar jag med den här bilden? Den om ett Stockholm i närmast arktisk vinterkyla, trots att det mars, och man bara vill att våren ska komma…

Vägen hem i kylan men med vackert ljus & himmel

Föresten. Häromnatten drömde jag att mitt 20 mm objektiv (som den här bilden är tagen med var oskarpt och mjukt. Vilken mardröm!

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. mojje said, on 02 april 2009 at 21:47

    Absolut underbar bild, den här gillar jag skarpt!
    Morgan


Kommentera

