Projekt : Mer än tusen ord

47:365 – T-centralen

Posted in 365foton2009, Snapshot, Stads- & gatufoto, Stockholm, Street by Stina on 16 februari 2009

Idag gick jag lös på t-banan med min kamera. Kan inte låta bli att fascineras av denna ur-urbana miljö!

T-centralen

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Johan said, on 16 februari 2009 at 22:32

    Den här gillar jag verkligen! Miljön känns upp och ner, som en perfekt reflektion, men skylten ställer allt på ända (eller till rätta). Finfint!

  2. Stina said, on 17 februari 2009 at 10:12

    Kul att du säger det, för jag kände verkligen när jag tog den att den skulle bli bra i sin enkla enkelhet!

  3. mandalaya said, on 18 februari 2009 at 8:18

    Jag håller med Johan om att det känns som den är tagen upponer, tur skylten sitter rätt!

  4. Stina said, on 18 februari 2009 at 14:51

    Haha, det tänkte jag faktiskt aldrig själv på, bara att mönstret var coolt och bröts av av skjylten…

  5. Johan said, on 18 februari 2009 at 20:02

    Jag tror det beror lite på att taket är med, men inte golvet, vilket är tvärtom mot det vanliga 🙂


Kommentera

