Projekt : Mer än tusen ord

Dag 36.365 – Göteborgskväll

Posted in 365foton2009, Foto, Jobbet, Snapshot by Stina on 05 februari 2009

Satte mig på tåget till Göteborg vid tolvtiden. Jag var framme i Göteborg vid 15, och kl 16 startade vårt seminarium, som handlade om webbkommunikation med fokus på externwebb. Jag pratade bl.a om Visit Sweden, och allt jag lärde mig av det projektet. Efter seminariet gick vi ut och åt tillsammans på Avalon. Jag följde grupptrycket och beställde räkmacka, och ångrade mig inte. Räkmacka i Göteborg är något helt annat än i övriga landet, visade det sig. Det blev förstås ett litet avsteg från dieten. Tror det framgår av bilden hur trevligt vi hade.

Samy, Gustav och Annicka

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sami said, on 06 februari 2009 at 17:12

    Tack för senast. Ja, det var trevligt och gott. När jag lite senare på kvällen kom fram till Hotell Scandic Rubinen så sa de att de minsann hade ännu godare räkmackor. Så det får väl bli målet med nästa Göteborgsresa 🙂

  2. Stina said, on 06 februari 2009 at 17:30

    Ja, för fler måste det bli, eller hur? Det var ju jättetrevligt, som du säger! Och tack själv!


Kommentera

