Projekt : Mer än tusen ord

Dag 31 – Cykelklass med cykelglädje (31/365)

Posted in 365foton2009, Foto, Porträtt, Träning by Stina on 31 januari 2009

När jag kom till mitt inplanerade cykelpass på Sats Hornstull i förmiddags visade det sig att klassen delvis skulle filmas. Jag gissar till en reklamfilm eller nåt. Inte mig emot, linslus som jag är.

I viss mån bidrog nog filmningen till att det blev en av de mest entusiastiska och peppande pass jag gått på. Jag själv blev i alla fall peppad av att bli filmad. Instruktören var dessutom riktigt bra, och bidrog förstås mest till att klassen blev så kul.

Det här är en bild på instruktören, Sofi, tror jag hon heter. Den är inte tekniskt perfekt på nåt sätt, men den visar den glädje som Sofi spred i gruppen och som smittade av sig på oss som tränade.

Cykelglädje

Kommentera

