Projekt : Mer än tusen ord

Dag 14 – Oinspirerad onsdag (14/365)

Posted in 365foton2009, Foto, Jobbet by Stina on 14 januari 2009

Idag blev det inte många bilder. Skönt iofs att inte ha så många att välja ibland. Det här är min arbetsplats. Katarina i bakgrunden jobbar sin sista vecka. Jag kommer att sakna henne.

På macen har jag en bakgrundsbild som jag gillar mycket. Den är ganska poppis på Flickr också, och har varit ända uppen på 15 plats på Explore. Så det så.

Min mac

Tagged with:

Kommentera

